sobota, 13 października 2012

Początek akcji "Dopraw mi...."

Witajcie! Serdecznie zapraszam was do akcji którą zmontowałam. Jej tytuł to "Dopraw mi...". Całe zadanie polega na tym, aby otworzyć przed innymi swoje szafki z przyprawami, pokazać w jaki sposób je przechowujecie, jakie macie przyprawy. Opiszcie jakieś egzotyczne, które przywieźliście z podróży czy dostaliście od przyjaciół z innego kraju:) Może macie własne przepisy na mieszanki np. garam masala, przyprawa do drobiu. Też chętnie poznamy ich skład i wypróbujemy. Dodatkowo wybierzcie 5 przypraw, które uwielbiacie i bez, których nie możecie żyć. Wyeliminujemy z tego rankingu pieprz i sól, bo chcę by było bardziej kolorowo- nie, żebym nie doceniała tych podstawowych:) No i oczywiście zdjęcia, jak najwięcej zdjęć. Zapraszam do udziału, akcja trwa 13-31.10.2012r. Mam nadzieję, że uda nam się zebrać dużą porcję przydatnych wskazówek na temat występowania i używania przypraw. A szczegóły na durszlaku, kliknij na banerek:)
Kod należy skopiować i wstawić na swoją stronę.
Dopraw mi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Miło, że zaglądasz:) podziel się swoimi myślami.